مراسم گرامیداشت روز دانشجو به ميزباني واحد فرهنگي دانشگاه پيام نور مركز بافق برگزار شد.
به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دكتر حيدر حسيني سرپرست دانشگاه پيام نور مركز بافق،كارمندان و جمعي از دانشجویان؛ در محل دانشگاه پيام نورمركزبافق برگزارشد,در این مراسم دكتر حسيني ضمن تبريك به مناسبت روز دانشجو، 16 آذر را نماد استكبار ستيزي دانست ويكي از مهمترين وظايف دانشجو را درس خواندن برشمرد،
اهداء شاخه گل و پذیرایی ,(با همکاری دانشجویان فعال بسیجی) از مهمترين برنامه هاي اين مراسم بود .
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

چهارشنبه 24,ژوئن,2026